Aytan Vidadi Suleymanova

FROM PASSIVE TO PARTICIPATORY: HOW INTERACTIVE APPROACHES ARE TRANSFORMING EDUCATION AND PARTICIPATION

 Xülasə. Bu məqalədə passiv, mühazirə-mərkəzli tədrisdən interaktiv, iştirakçı yanaşmalara keçid, yəni müx­təlif təhsil kontekstlərində daha dərsindən öyrənmə və artan iştirakın təşviqi araşdırılır. Tədqiqat həm müa­sir empirik meta-analizlərə, həm də ənənəvi öyrənmə nəzəriyyələrinə əsaslanaraq aktiv öyrənmə, həm­ya­şıd təlimi, layihə əsaslı öyrənmə və texnologiya vasitəsilə həyata keçirilən interaktiv platformalar üzrə süb­ut­la­rı ümumiləşdirir. Ədalətlilik, qiymətləndirmə və gələcək tədqiqatlara dair nəticələr müzakirə edilir, həm­çi­nin müəllimlər və qanunvericilər üçün faydalı tövsiyələr təqdim olunur.

Açar sözlər: interaktiv metodlar, aktiv öyrənmə, tələbə-mərkəzli sinif

Volume 92, №6 2025

Other news

Hazırlanır

Kamran Gasimov Kamran Gasimov
0 min. read
INSTITUTE OF EDUCATION OF THE REPUBLIC OF AZERBAIJAN
EDITORIAL OF SCIENTIFIC WORKS JOURNAL