Aytan Vidadi Suleymanova
FROM PASSIVE TO PARTICIPATORY: HOW INTERACTIVE APPROACHES ARE TRANSFORMING EDUCATION
AND PARTICIPATION
Xülasə. Bu məqalədə passiv, mühazirə-mərkəzli tədrisdən interaktiv, iştirakçı yanaşmalara keçid, yəni müxtəlif təhsil kontekstlərində daha dərsindən öyrənmə və artan iştirakın təşviqi araşdırılır. Tədqiqat həm müasir empirik meta-analizlərə, həm də ənənəvi öyrənmə nəzəriyyələrinə əsaslanaraq aktiv öyrənmə, həmyaşıd təlimi, layihə əsaslı öyrənmə və texnologiya vasitəsilə həyata keçirilən interaktiv platformalar üzrə sübutları ümumiləşdirir. Ədalətlilik, qiymətləndirmə və gələcək tədqiqatlara dair nəticələr müzakirə edilir, həmçinin müəllimlər və qanunvericilər üçün faydalı tövsiyələr təqdim olunur.
Açar sözlər: interaktiv metodlar, aktiv öyrənmə,
tələbə-mərkəzli sinif
