Sariya Matlab Mammadova

POSSIBILITIES OF APPLYING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE EDUCATIONAL PROCESS

Xülasə. Təqdim olunan məqalədə müəllif ümumtəhsil məktəblərində süni intellektdən istifadənin üs­tün­lüklərini vurğulayaraq, şagirdlərin motivasiyasını artırdığını və müəllimlərin iş yükünün azaldılmasını qeyd edir. Biliyin qiymətləndirilməsi prosesinin obyektivləşdirilməsində və avtomatlaşdırılmasında süni in­tel­lektin roluna xüsusi diqqət yetirilir ki, bu da monitorinqin daha səmərəli aparılmasına imkan verir. Mə­qa­lə­də həmçinin süni intellektin təhsilə inteqrasiyası ilə bağlı çətinliklər, o cümlədən texniki, pedaqoji, sosial, hü­quqi və etik maneələr təhlil edilir.

Açar sözlər: süni intellekt, obyektiv qiymətləndirmə, şagirdlər, müəllim, təhsil texnologiyaları

Volume 92, №6 2025

Other news

Hazırlanır

Kamran Gasimov Kamran Gasimov
0 min. read
INSTITUTE OF EDUCATION OF THE REPUBLIC OF AZERBAIJAN
EDITORIAL OF SCIENTIFIC WORKS JOURNAL