Mütəllim Abbasov, Sara Abbaszadə, Mətanət Nuriyev
Açar sözlər: praktik məşğələ, laboratoriya məşğələsi, ev eksperimenti, kimyəvi
maddə, filtr, modelləşdirmə
Mütəllim Məhərrəm oğlu Abbasov, Sara Mütəllim qızı Abbaszadə, Mətanət Sərxan qızı Nuriyeva
ŞAGİRDLƏRİN KİMYADAN ƏLDƏ ETDİKLƏRİ BİLİK VƏ BACARIQLARIN QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİNDƏ MÜƏLLİMİN MÜŞAHİDƏSİNİN ƏHƏMİYYƏTİ
Xülasə. Məqalədə kimyəvi kinetikaya aid mövzuların tədrisində müəllimin müşahidəsi ilə şagirdlərin əldə etdikləri yeni biliklərinin praktik və laboratoriya işlərinə tətbiq etmələri zamanı eksperimental bacarıq və vərdişlərinin yoxlanılması metodları ön plana çəkilmişdir. Məqalədə həmçinin şagirdlərdə mövzu ilə əlaqədar prosedural və konseptual biliklərin inkişaf etdirilməsi istiqamətində onların biliklərinin düzgün qiymətləndirilməsi məqsədilə kontrol praktiki işlərin əhəmiyyətindən bəhs olunur.