Əməkdaşların elmi-metodik sahədə gördüyü işlər, elmi məqalələri institutun “Elmi əsərlər”ində özünə yer alır. “Elmi əsərlər” institutun fəaliyyət istiqamətlərindən biridir.
“Elmi əsərlər” 1934-cü il yanvar ayından nəşr
olunur. Onun ilk redaktoru Qulam Məmmədli, sonralar prof. N.M. Kazımov, 2002-cü
ildən “Elmi əsərlər”in baş redaktoru prof. A.O. Mehrabov, baş redaktor
müavinləri professorlar Yəhya Kərimov və Əjdər Ağayev, məsul katibi prof. Akif
Abbasov olmuşdur.
ARTİ-nin “Elmi əsərlər”i Azərbaycan Respublikası
Ədliyyə Nazirliyinin 11 iyul 2002-ci il tarixli 23 nömrəli əmri ilə qeydə
alınmışdır.
Jurnal respublika Prezidenti yanında Ali
Attestasiya Komissiyası Rəyasət Heyətinin 30 aprel 2010-cu il tarixli iclasında
(protokol № 10-R) "Azərbaycan Respublikasında dissertasiyaların əsas
nəticələrinin dərc olunması tövsiyə edilən elmi nəşrlərin siyahısı"na
daxil edilmişdir.
2014-cü ildən etibarən isə, jurnalın baş
redaktoru hüquq üzrə fəlsəfə doktoru Qulu Novruzov, baş redaktorun müavini
prof. Akif Abbasov olmuşdur.
2016-ci ildə jurnalın baş redaktoru pedaqogika
elmləri doktoru, professor, əməkdar müəllim, Azərbaycan Yazıçılar və
Jurnalistlər birliklərinin üzvü, “Qızıl qələm” media mükafatı laureatı Akif
Nurağa oğlu Abbasov təyin edilmişdir.
Hazırda “Elmi əsərlər”in baş redaktorunun
müavinləri pedaqogika elmləri doktoru, professor Hümeyir Hüseyn oğlu Əhmədov və
pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent İlham Ağaqardaş oğlu Cavadov, məsul
katib pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru İradə Böyükağa qızı Əmirəliyevadır.
“Elmi əsərlər”də əsasən aşağıdakı rubrikalar
üzrə elmi məqalələr dərc olunur:
“Baş redaktordan”, “Ümumpedaqoji problemlər”,
“Metodika: fənlərin tədrisi”, “Tərbiyə texnologiyaları”, “Məktəb və pedaqoji
fikir tarixi”, “Məktəbşünaslıq”, “Pedaqoji diaqnostika məsələləri”, “Pedaqoji
ekspertiza məsələləri”, “Müəllimin özünütəhsili”, “Psixologiya, yaş
fiziologiyası, inklüziv təhsil”, “Məktəbəqədər və ibtidai təhsil”,
“Azərbaycanın elm və mədəniyyət xadimləri”, “Riyaziyyatın tədrisi metodikası”,
“Fizikanın tədrisi metodikası”, “Kimyanın tədrisi metodikası”, “Biologiyanın
tədrisi metodikası”, “İnformatikanın tədrisi metodikası”, “Ədəbiyyatın tədrisi
metodikası”, “Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası”, “Xarici dillərin tədrisi
metodikası”, “Universitet həyatı”, “Musiqinin tədrisi metodikası”, “Tarixin
tədrisi metodikası”, “Coğrafiyanın tədrisi metodikası”, “Təsviri incəsənətin
tədrisi metodikası”, “Fiziki tərbiyənin tədrisi metodikası, idman və sağlam
həyat tərzi”, “Texnologiya fəninin tədrisi metodikası”, “Həyat bilgisinin
tədrisi metodikası”, “Təhsildə monitorinq və qiymətləndirmə”, “İnformasiya kommunikasiya
texnologiyalarının təhsilə tətbiqi”, “Psixologiya və korreksiya pedaqogikası”, “Dərsdənkənar
iş”, “Təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi və idarə olunması” və s.
“Elmi əsərlər”in səhifələrində nəinki institut
əməkdaşlarının, həmçinin müxtəlif yerli və xarici ölkələrin ali və orta ixtisas
təhsil müəssisələri alimlərinin və müəllimlərinin elmi məqalələri işıq üzü
görür. Ümumtəhsil məktəblərinin pedaqoji kollektivlərinin üzvləri də təlim,
tərbiyə və təhsil prosesinin səmərəli təşkili, sinfin və təhsil müəssisəsinin
idarə olunması, fənlərin tədrisi ilə bağlı məqalələr təqdim edirlər.
Elmlər doktoru və fəlsəfə doktoru proqramları
üzrə doktorant və dissertantlarının apardığı tədqiqatların nəticələrinə aid
məqalələrinin çap olunması da diqqət mərkəzində dayanır.
“Elmi əsərlər”in ildə 6 nömrəsi işıq üzü görür.
Materialların toplanması, qaydaya salınması, oxunması, redaktə olunması işində
həm redaksiya heyəti üzvləri ilə yanaşı redaksiya fəalları pedaqogika üzrə fəlsəfə
doktorları Lalə Məmmədli, baş mütəxəssis Dinarə Əsədova və Elmi katibliyin
əməkdaşı Günel Quluzadə yaxından kömək göstərirlər.
“Elmi əsərlər”də respublika pedaqoqları ilə
yanaşı xarici ölkə alimlərinin aktuallıq daşıyan məqalələrinə də geniş yer
ayrılır. Belə ki, jurnalın son nömrələrində Moskva Təhsil İşçilərinin
İxtisasının Artırılması və Peşə Yenidənhazırlanması Akademiyasının baş müəllimi
Yelena Sidenkonun “Müəllimin fəaliyyəti motivlərinin qarşılıqlı əlaqəsi və
onlar tərəfindən təlim metodlarının seçilməsi haqqında” və “Təhsil
müəssisəsində innovasiyaların tətbiqi və həyata keçirilməsi zamanı idarəetmə
fəaliyyətinin – SWOT – təhlili”; Huzhou Univeristetinin professoru, pedaqogika
üzrə elmlər doktoru Lidya Pirojenkonun (Çin Xalq Respublikası) “Ukrayanda ali
təhsilin modernləşdirilməsi: problem və perspektivlər” və “Çin Xalq
Respublikasında təhsilin inkişafının əsas istiqamətləri”; Kastamonu Universitetinin
Psixoloji danışmanlı və rəhbərlik fakültəsinin müəllimi Şənay Quliyeva-Kabaoğlunun
(Türkiyə Respublikası) “Tələbə qızlarda identlik”; filologiya üzrə fəlsəfə
doktoru, dosent, Huçjou Universitetinin Mədəniyyətlərarası Tədqiqat Mərkəzinin
eksperti (ÇXR) İrina Şevlyakova-Borzenkonun “Ümumi orta təhsildə təlim
prosesinin keyfiyyətinin monitorinqi: Belarus Respublikasında innovativ
elmi-metodik təminatın hazırlanma təcrübəsi”, Rusiya Təhsil Akademiyasının
Təhsilin İnkişafı Strategiyası İnstitutunun aparıcı elmi işçisi, Təhsil
Texnologiyalarının İnkişafı İnstitutunun rektoru, professor Qalina Novikovanın
“Humanist yanaşma əsasında müəllimlərin peşəkarlığının və səriştəliliyinin
formalaşdırılması” və s. mövzularda elmi məqalələri çap olunmuşdur.
Son vaxtlarda jurnalda “Vətən Müharibəsində
qazandığımız uğurlar” rubrikası ilə Azərbaycan Respublikası Prezidenti cənab
İlham Əliyevin sərəncamları, xalqa müraciəti, həmçinin bir sıra silsilə elmi
məqalələr; Heydər Əliyevin 100 illik yubileyinə həsr olunmuş materiallar verilmişdir.
“Baş redaktordan” rubrikası altında “Azərbaycan
müəllimlərinin XVI qurultayı: görülmüş işlər, təhsilin qarşısında dayanan mühüm
vəzifələr, perspektivlər”, “Dərslik yazmaq məsuliyyət tələb edir”, “Elmi
məqalənin yazılması savad, səriştə və məsuliyyət tələb edir” və s. mövzusunda
materiallar nəşr olunmuşdur.
Həmin yazılar, pedaqoji ictimaiyyətin, müəllimlərin,
pedaqoq və psixoloqların marağına səbəb olur.
© Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu 2025. Müəllif hüquqları qorunur.
Developed by Deirvlon Technologies