Nigar Babayeva, Aynur Cəlilova

Açar sözlər: kimyəvi bilik, praktiki bacarıq, vərdiş, intellektual imkan, kimya dili

Nigar Yasin qızı Babayeva, Aynur Muxram qızı Cəlilova

ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRDƏ PRAKTİK BACARIQ VƏ VƏRDİŞLƏRİN İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİNİN ÜSULLARI

Xülasə. Göstərilmişdir ki, çətin proses olan kimyəvi biliklərin mənimsənilməsi şagirdlərin diqqət və iradəsinin, intellektual imkanlarının, kimyəvi eksperimentə aid praktiki bacarıq və vərdişlərinin səfərbərliyə alınmasını tələb edir. Qeyd olunmuşdur ki, kimyanın öyrənilməsi rolunu oynayan mənimsənilmiş kimya dili üç komponentdən ibarət olmaqla vaxta, enerjiyə qənaət vasitəsidir və kiçik həcmli faktik materialla daha çox bilik vermə prosesi həyata keçirilir.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI