Nigar Babayeva, Aynur Cəlilova
Açar sözlər: kimyəvi bilik, praktiki bacarıq, vərdiş, intellektual imkan,
kimya dili
Nigar Yasin qızı Babayeva, Aynur Muxram qızı Cəlilova
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRDƏ PRAKTİK BACARIQ VƏ VƏRDİŞLƏRİN İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİNİN ÜSULLARI
Xülasə. Göstərilmişdir ki, çətin proses olan
kimyəvi biliklərin mənimsənilməsi şagirdlərin diqqət və iradəsinin,
intellektual imkanlarının, kimyəvi eksperimentə aid praktiki bacarıq və vərdişlərinin
səfərbərliyə alınmasını tələb edir. Qeyd olunmuşdur ki, kimyanın öyrənilməsi
rolunu oynayan mənimsənilmiş kimya dili üç komponentdən ibarət olmaqla vaxta,
enerjiyə qənaət vasitəsidir və kiçik həcmli faktik materialla daha çox bilik
vermə prosesi həyata keçirilir.