Kifayət Məmmədova
“YAŞIL DÜNYA
NAMİNƏ HƏMRƏYLİK İLİ” İLƏ ƏLAQƏDAR KEÇİRİLƏN TƏDBİRLƏRİN MƏKTƏBƏQƏDƏR YAŞLI
UŞAQLARIN DAVRANIŞ MƏDƏNİYYƏTİNİN FORMALAŞDIRILMASINA TƏSİRİ
Xülasə. Məqalədə
məktəbəqədər yaşlı uşaqların canlı və cansız təbiətə qarşı davranışının,
ekoloji mədəniyyətinin formalaşmasına təsir edən amillərdən, ekoloji mədəniyyətin
xüsusiyyətlərindən danışılır. Bununla bağlı olaraq məqalədə Azərbaycan
Respublikasında 2024-cü ilin “Yaşıl dünya naminə
həmrəylik ili” elan edilməsi ilə əlaqədar respublikamızın bir sıra məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində keçirilən layihə və tədbirlərin uşaqlarda təbiəti
qorumaq, ona qayğı və məhəbbətlə yanaşmaq hissinin, bacarıqlarının formalaşdırılması
haqqında ətraflı məlumat verilir. Qeyd etmək lazımdır ki, məktəbəqədər təhsil
müəssisələrinin tərbiyəçi-müəllimlərinin respublikamızda keçirilən bu kimi tədbirlərin
məzmun və strukturundan faydalanaraq, şəbəkəli şəkildə fəaliyyət göstərmələri,
müxtəlif fəaliyyət növləri zamanı tətbiq etdikləri praktik nümunələr, həmçinin
valideynləri də bu işə cəlb etmələri uşaqları prosesin aktiv iştirakçısına
çevirərək, onlarda canlı və cansız təbiətə qayğı göstərmək, yaşıllığı qorumaq,
onlara qulluq etmək və s. kimi etik bacarıqların formalaşması və inkişafına zəmin
yaradır.
Açar sözlər: davranış mədəniyyəti, məktəbəqədər yaşlı uşaq,
inkişaf, tərbiyə, təlim, valideyn, tərbiyəçi-müəllim, yaşıl dünya, ekologiya, təbiətin
qorunması, formalaşdırma, tədbirlər.