Aygün Verdiyeva
TƏLİM
PROSESİNDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ SİSTEMİNİN ƏSAS ÜNSÜRLƏRI KİMİ
DİAQNOSTİKA VƏ KORREKSİYA İŞLƏRİ
Xülasə. Bu
məqalədə təlim prosesində monitorinq və qiymətləndirmə sisteminin əsas
ünsürlərindən biri kimi diaqnostika və korreksiya işlərinin rolu araşdırılıb.
Diaqnostika vasitəsilə tələbələrin bilik və bacarıq səviyyələrinin dəqiq
müəyyən edilməsi, təlimdəki mövcud çatışmazlıqların aşkar olunması və nəticələr
əsasında korreksiya tədbirlərinin tətbiqi vurğulanıb. Eyni zamanda, bu işlərin
təlim prosesindəki effektivliyi artırmağa, tələbələrin fərdi inkişafını və
uğur göstəricilərini yaxşılaşdırmağa necə kömək etdiyi izah edilib. Ümumilikdə
məqalədə diaqnostika və korreksiya proseslərinin təhsilin keyfiyyətinin
yüksəldilməsində mühüm bir vasitə olduğu önə çəkilib.
Açar
sözlər:
diaqnostika, korreksiya, monitorinq, qiymətləndirmə, təlim prosesi, təhsil
keyfiyyəti, fərdi inkişaf, bilik və bacarıq.