Təranə İsmayılova

Açar sözlər: coğrafi təhsilin problemləri, tədrisin çatışmazlıqları, məktəbdə coğrafiya, coğrafi mədəniyyət

Təranə Mehman qızı İsmayılova

 ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ COĞRAFİYA TƏLİMİNİN MÖVCUD PROBLEMLƏRİ VƏ ONLARIN HƏLLİ YOLLARI

Xülasə. Alimlər – coğrafiyaçılar, müəllimlər və metodistlər vurğulayırlar ki, coğrafi təhsilin əsas məqsə- di coğrafi savadlılıq və əhalinin arasında coğrafi mədəniyyətin formalaşmasının artırılmasıdır. Məktəbdə coğrafiya fənni təbiət və ictimai elmlər sahəsində təhsilin məzmununun inteqrasiyası vəzifəsini uğurla yerinə yetirə bilən azsaylı akademik fənlərdən biridir. Tarix, Azərbaycan dili və ədəbiyyatı, coğrafiya fənləri şagirdlərin ənə- nəviliyini formalaşdıran əsas akademik fənlərdir. Bunlar, ilk növbədə, vətənpərvərliyin üzərində qurulduğu dövlət və siyasi dəyərlərdir. Bu baxımdan orta məktəbdə coğrafiya əsas və qabaqcıl fənn kimi öyrənilməlidir.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI