Fəridə Hüseynova

Açar sözlər: qiymətləndirmə, dil səviyyələri, nəzəri prinsiplər, konseptual yanaşma

Fəridə Məşi qızı Hüseynova

İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN NƏZƏRİ ƏSASLARI

Xülasə. Məqalənin məqsədi ali təhsildə ingilis dili bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsində yeni elmi- nəzəri yanaşmalar və prinsiplərdən bəhs edir. Tədqiqat məqaləsi dil qiymətləndirməsində nəzəri yanaşmaların praktikada zəif tətbiqinə istiqamətlənib. Məqalədə ingilis dili üzrə bilik və bacarıqların yeni nəzəri mülahizələrə əsasən qiymətləndirilməsində yeni perspektivlər araşdırılır. Araşdırılan sahələr ingilis dilinin müxtəlif məqsədlər öyrənilməsi onun səviyyələrini müəyyən etməyə imkan verir və qiymətləndirmənin rolunu zəruri edir.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI