Fəridə Hüseynova
Açar sözlər: qiymətləndirmə, dil səviyyələri, nəzəri
prinsiplər, konseptual yanaşma
Fəridə Məşi qızı Hüseynova
İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN NƏZƏRİ ƏSASLARI
Xülasə. Məqalənin məqsədi ali təhsildə ingilis
dili bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsində yeni elmi- nəzəri yanaşmalar
və prinsiplərdən bəhs edir. Tədqiqat məqaləsi dil qiymətləndirməsində nəzəri
yanaşmaların praktikada zəif tətbiqinə istiqamətlənib. Məqalədə ingilis dili
üzrə bilik və bacarıqların yeni nəzəri mülahizələrə əsasən qiymətləndirilməsində
yeni perspektivlər araşdırılır. Araşdırılan sahələr ingilis dilinin müxtəlif məqsədlər
öyrənilməsi onun səviyyələrini müəyyən etməyə imkan verir və qiymətləndirmənin
rolunu zəruri edir.