Nərminə Quliyeva, Xavər Hacıyeva, Çimnaz Səlimova
Açar sözlər: kommunikativ,
leksik, ingilis dilinin tədrisi
Nərminə Soltan qızı Quliyeva, Xavər Dadaş qızı Hacıyeva, Çimnaz Tapdıq qızı Səlimova
İNGİLİS DİLİ FAKÜLTƏLƏRİNİN TƏLƏBƏLƏRİNDƏ LEKSİK BACARIQLARIN FORMALAŞDIRILMASI YOLLARI
Xülasə. Məqalədə qeyd
olunur ki, metodik və psixoloji ədəbiyyat araşdırmaları göstərir ki, ötən əsrin
son illərində xarici dillərin öyrənilməsi və öyrədilməsi prosesində leksik
yanaşmaya üstünlük verilməsi geniş vüsət almışdır. Psixoloqlar və metodistlər
sözlərin məna daşıyıcıları anlayışını tədrisə daxil edərək onların yoxluğu
mühitində heç bir kommunikasiya baş tutmayacağına əminlik gətirmişlər. Hər iki
sahə mütəxəssisləri dil öyrənənlərin kommunikativ fəaliyyətlərinin fərdi
xarakter daşımasını, onların xarici dillərə yiyələnmə- lərində meyl, maraq və
qabiliyyətlərinin nəzərə alınmasını və nəticədə bu fəaliyyətin sosial xarakter
almasını əsas tutaraq müxtəlif fikirlər, mülahizələr və konkret iş üsulları təklif
etmişlər.