Sahibə Paşayeva

Açar sözlər: ingilis dili, inteqrasiya, məktəb, dünya, şagird, metodika, problem, tədris, bilik, bacarıq

Sahibə Fərman qızı Paşayeva

AZƏRBAYCANIN BEYNƏLXALQ TƏHSİL SİSTEMİ İNTEQRASİYASI DÖVRÜNDƏ İNGİLİS DİLİ TƏDRİSİNİN METODİKİ PROBLEMLƏRİ VƏ ONLARIN HƏLLİ YOLLARI

Xülasə. Müasir cəmiyyətdə xarici dillərin öyrənilməsi müxtəlif profilli mütəxəssislərin peşəkar hazırlığının ayrılmaz tərkib hissəsinə çevrilir və peşəkar yüksəliş, xarici tərəfdaşlarla əlaqələrin genişləndirilməsi məsələlərinin uğurlu həlli onların dil hazırlığının keyfiyyətindən çox asılıdır. Nəticə etibarilə, məktəb xarici dildə müəyyən səviyyədə bilik səviyyəsini təmin etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur ki, bu da onun universitet və aspirantura təhsili zamanı, eləcə də müstəqil şəkildə davam etdirilməsinə imkan verə bilər. Tədrisin uğuru əsasən xarici dil müəlliminin iş metodikasından, onun konkret təhsil problemlərinin həlli kontekstində müx- təlif müasir metodlardan istifadə etmək bacarığından asılıdır.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI