Sahibə Paşayeva
Açar sözlər: ingilis dili,
inteqrasiya, məktəb, dünya, şagird, metodika, problem, tədris, bilik, bacarıq
Sahibə Fərman qızı Paşayeva
AZƏRBAYCANIN BEYNƏLXALQ TƏHSİL SİSTEMİNƏ İNTEQRASİYASI DÖVRÜNDƏ İNGİLİS DİLİ TƏDRİSİNİN METODİKİ PROBLEMLƏRİ VƏ ONLARIN HƏLLİ YOLLARI
Xülasə. Müasir cəmiyyətdə
xarici dillərin öyrənilməsi müxtəlif profilli mütəxəssislərin peşəkar
hazırlığının ayrılmaz tərkib hissəsinə çevrilir və peşəkar yüksəliş, xarici tərəfdaşlarla
əlaqələrin genişləndirilməsi məsələlərinin uğurlu həlli onların dil
hazırlığının keyfiyyətindən çox asılıdır. Nəticə etibarilə, məktəb xarici dildə
müəyyən səviyyədə bilik səviyyəsini təmin etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur ki, bu
da onun universitet və aspirantura təhsili zamanı, eləcə də müstəqil şəkildə
davam etdirilməsinə imkan verə bilər. Tədrisin uğuru əsasən xarici dil müəlliminin
iş metodikasından, onun konkret təhsil problemlərinin həlli kontekstində müx- təlif
müasir metodlardan istifadə etmək bacarığından asılıdır.