Bahar İsmayılova
Açar sözlər: təhsilin keyfiyyəti, motivasiya, biliyin qiymətləndirilməsi,
özünüqiymətləndirmə, tədrisyönlü intellektual oyunlar, işgüzar oyunlar,
krossvord
Bahar İsmayıl qızı İsmayılova
PEDAQOJİ-PSIXOLOJİ ASPEKTLƏRİ NƏZƏRƏ ALMAQLA İNTELLEKTUAL OYUNLARIN İNFORMATİKA FƏNNİNİN TƏDRİSİNƏ İNTEQRASİYASI YOLLARI
Xülasə. Məqalədə dərs
prosesində şagirdlərin fəallığının, təlimin keyfiyyətinin, biliyin mənimsənilməsi
səviyyəsinin artırılması, habelə biliyin qiymətləndirilməsi zamanı qarşıya
çıxan çətinliklər, intellektual oyunların dərs prosesinə inteqrasiyasının
pedaqoji-psixoloji aspektləri araşdırılır, intellektual oyunların, işgüzar
oyunların biliklərə yiyələnmə motivasiyasını artıraraq yüksək keyfiyyətli bilik
əldə etməyə effektiv təsiri qeyd olunur, bu istiqamətdə xarici ölkələrin təhsil
sistemində istifadə olunan qeyri-standart üsullar nəzərdən keçirilir, problemin
həlli ilə bağlı müəyyən təkliflər irəli sürülür