Bahar İsmayılova

Açar sözlər: təhsilin keyfiyyəti, motivasiya, biliyin qiymətləndirilməsi, özünüqiymətləndirmə, tədrisyönlü intellektual oyunlar, işgüzar oyunlar, krossvord

Bahar İsmayıl qızı İsmayılova

PEDAQOJİ-PSIXOLOJİ ASPEKTLƏRİ NƏZƏRƏ ALMAQLA İNTELLEKTUAL OYUNLARIN İNFORMATİKA FƏNNİNİN TƏDRİSİİNTEQRASİYASI YOLLARI

Xülasə. Məqalədə dərs prosesində şagirdlərin fəallığının, təlimin keyfiyyətinin, biliyin mənimsənilməsi səviyyəsinin artırılması, habelə biliyin qiymətləndirilməsi zamanı qarşıya çıxan çətinliklər, intellektual oyunların dərs prosesinə inteqrasiyasının pedaqoji-psixoloji aspektləri araşdırılır, intellektual oyunların, işgüzar oyunların biliklərə yiyələnmə motivasiyasını artıraraq yüksək keyfiyyətli bilik əldə etməyə effektiv təsiri qeyd olunur, bu istiqamətdə xarici ölkələrin təhsil sistemində istifadə olunan qeyri-standart üsullar nəzərdən keçirilir, problemin həlli ilə bağlı müəyyən təkliflər irəli sürülür

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI