Ofeliya Muradova
Açar sözlər: özəl məktəb, dövlət məktəbi, bələdiyyə məktəbi, büdcə, şagird,
dərnəklər, valideyn, təfəkkür, keyfiyyətli təhsil
Ofeliya Vaqif qızı Muradova
MÜLKİYYƏT NÖVÜNDƏN ASILI OLARAQ ÜMUMTƏHSİL
MƏKTƏBLƏRİNDƏ
TƏLİM NƏTİCƏLƏRİNİN İDARƏ OLUNMASI
Xülasə. Hər bir valideyn övladına ən yaxşısını, o cümlədən yaxşı təhsil
verməyə çalışır. Son vaxtlara qədər dövlət məktəblərinin alternativi yox idi.
Valideynlərin yalnız müəyyən fənləri dərindən öyrənən məktəbi seçmək imkanı var
idi. Özəl məktəblərin meydana gəlməsi ilə vəziyyət dəyişdi. Valideynlərin seçim
imkanı genişləndi. Özəl məktəblərdə psixoloq tərəfindən diqqətlə seçilmiş, adətən
eyni sosial qrupa və maraqlara malik uşaqlardan ibarət şagirdlər komandasında
daha mehriban mühit hökm sürür, çünki belə məktəblərdə yerlərin sayı məhduddur.
Əvvəlcə özəl məktəbin nə olduğunu anlayaq. Bu, uşaqlara ibtidai və ya orta təh
sil verildiyi təhsil
müəssisəsidir. Amma bu məktəblər ölkə büdcəsindən ayrılan pul hesabına deyil,
təlim üçün valideynlər tərəfindən ödənilən vəsait hesabına işləyir.