Aida Zeynalova
Açar sözlər: şəxsiyyətyönlü təlim; şagirdyönlü dərs modeli; sosiallaşma; fərdiləşmə.
Aida Babək qızı Zeynalova
İBTİDAİ
SİNİFLƏRDƏ ŞƏXSİYYƏTYÖNLÜ TƏLİMİN
XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə. Məqalə ibtidai məktəb mərhələsində şəxsiətyönlü təlimin tətbiqi xüsusiyyətlərinə
həsr olunmuşdur. Məqalədə şagird və müəllimin birgə fəaliyyətində təlim və
layihə tapşırıqlarından istifadənin xüsusiyyətləri öz əksini tapır. İbtidai
məktəbdə şəxsiyyətyönlü dərsin təşkili modeli, həmçinin kiçik yaşlı şagirdlərlə
işləyərkən təlim fəaliyyətinin şəxsiyyətyönlü təşkilinə verilən tələblər və
onların əsas məzmunu məsələ ləri
təhlilə cəlb olunur.