Xuraman Səlimova
Açar sözlər: keyfiyyət göstəriciləri, vətəndaş məmnunluğu,
pedaqoji heyət, pedaqoji idarəetmə, təhsil idarəediciləri
Xuraman Rəcəb qızı Səlimova
MƏKTƏB-ŞAGİRD-VALİDEYN
MÜNASİBƏTLƏRİNİN TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNƏ TƏSİRİ
Xülasə. Məqalədə Dayanıqlı İnkişaf Məqsədləri dördüncüsü
olan təhsildə keyfiyyət məsələsindən bəhs olunur. Təhsildə keyfiyyətin əldə
olunmasının optimal yollarında biri məktəb-şagird-valideyn münasibətləri təhlil
olunur. Məktəb-şagird-valideyn üçbucağında əməkdaşlıq və vətəndaş məmnunluğu hər
zaman aktual mövzu kimi
cəmiyyətin diqqət mərkəzində olan və ən çox müzakirə
olunan məsələlər sırasındadır.