Xuraman Səlimova

Açar sözlər: keyfiyyət göstəriciləri, vətəndaş məmnunluğu, pedaqoji heyət, pedaqoji idarəetmə, təhsil idarəediciləri

Xuraman Rəcəb qızı Səlimova

MƏKTƏB-ŞAGİRD-VALİDEYN MÜNASİBƏTLƏRİNİN TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNƏ TƏSİRİ

Xülasə. Məqalədə Dayanıqlı İnkişaf Məqsədləri dördüncüsü olan təhsildə keyfiyyət məsələsindən bəhs olunur. Təhsildə keyfiyyətin əldə olunmasının optimal yollarında biri məktəb-şagird-valideyn münasibətləri təhlil olunur. Məktəb-şagird-valideyn üçbucağında əməkdaşlıq və vətəndaş məmnunluğu hər zaman aktual mövzu kimi cəmiyyətin diqqət mərkəzində olan ən çox müzakirə olunan məsələlər sırasındadır.

Cild 90, №5 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI