Tahirə Xasməmmədova

Açar sözlər: metodika, oxuyub-anlama savadlılığı, nailiyyətlərin yaxşılaşması, kommunikasiya, linqvistik xüsusiyyətlər, reseptiv bacarıq, müasir yanaşma, koqnitiv, metakoqnitiv, sosial-affektiv strategiya.

Tahirə Oruc qızı Xasməmmədova

İNGİLİS DİLİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASININ TƏKMİLLƏŞDİRİLMƏSİ YOLU İŞAGİRDLƏRİN TƏLİM NALİYYƏTLƏRİNİN YAXŞILAŞDIRILMASI

Xülasə: İngilis dili fənninin tədrisi metodikasının təkmilləşdirilməsi yolu ilə şagirdlərin təlim nailiyyətlərinin yaxşılaşdırılması təhsil sahəsində olan prioritet sahələrdən biri hesab olunur. Xarici dildə oxunun verəcəyi fayda daha ağır çəkiyə malikdir və şagirdlərimiz bir daha dünya düşüncə tərzinin müxtəlif formaları ilə tanış olur və mütaliə mədəniyyətinin verəcəyi səmərənin keyfiyyətini daha dərindən anlayır və bir oxucu kimi həyatda, cəmiyyətdə baş verənlərə kritik yanaşmanı öyrənir, yaradıcı fikrin formalaşması yolları ilə tanış olurlar. Bunun üçün xarici dilin tədrisi metodikasında dilin nəzəri və psixoloji müddəaları, strukturu, forma və mənasının düzgün tətbiqi sosial bir bacarıq kimi fikirlərin əlaqəli, rabitəli işlənməsinə xidmət etməsini nəzərə alan təlimatlar işlənib hazırlanmalıdır.

Cild 90, №5 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI