Hümeyir Hüseyn oğlu Əhmədov, Lalə Akif qızı Məmmədli, Pərvin Cavanşir qızı Əlizadə
BƏXTİYAR
VAHABZADƏNİN PEDAQOJİ FƏALİYYƏTİNDƏ MİLLİ KİMLİK, ANA DİLİ VƏ ONUN TƏDRİSİ
PRİNSİPLƏRİ
Xülasə. Məqalədə
Xalq şairi Bəxtiyar Vahabzadənin pedaqoji fəaliyyətində ana dilinin təbliği və
tədrisi məsələləri geniş şəkildə araşdırılır. Şairin ana dilinə olan yüksək
sevgisi onun şeirlərində, elmi və publisistik yazılarında, pedaqoji fikirlərində
öz əksini tapır. Əsərlərində dilin milli kimlik, vətəndaşlıq borcu və azadlıq rəmzi
kimi təqdim olunması Vahabzadənin dilə münasibətinin dərinliyindən xəbər verir.
Bununla yanaşı, pedaqoq-alim kimi onun dil tədrisinə yanaşması, müəllim-şagird
münasibətlərində humanist dəyərlərə verdiyi önəm vurğulanır.
Açar
sözlər: Bəxtiyar Vahabzadə, ana dili, dilin tədrisi,
pedaqoji fikir, milli varlıq, vətəndaşlıq mövqeyi, dil sevgisi.
