Almaz Əhmədova
Açar sözlər: məktəbəqədər dövr, yeni təlim texnologiyaları, əməkdaşlıq,
pedaqoji proses, əqli və intellektual inkişaf, şəxsiyyət,
keyfiyyətin yüksəldilməsi, vasitələr.
Almaz Hacıbaba qızı Əhmədova
TƏHSİL PROSESİNİN TƏKMİLLƏŞDİRİLMƏSİNDƏ YENİ
TEXNOLOGİYALARIN
TƏTBİQİ ZAMANIN TƏLƏBİDİR
Xülasə. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində yeniliklərin həyata keçirilməsi
uşaqların hərtərəfli inkişafı ilə nəticələnir. İnnovasiyalardan istifadə
yeniliklərin axtarışı, mənimsənilməsi, tətbiqi başa düşülür. Pedaqoji yeniliklər
ya təhsil və təlim proseslərini dəyişdirə bilər, ya da inkişaf etdirə bilər.
İnnovativ texnologialar təlim-tədris prosesində effektivliyini sübut etmiş
mütərəqqi, yaradıcı texnologiyaları qəlibləşdirilmiş təhsil elementləri ilə
birləşdirir.