Təranə İsmayılova
Açar sözlər: coğrafiya, innovasiya, texnologiya, tədqiqat,
motivasiya, ümumtəhsil məktəbi, müəllim, şagird.
Təranə Mehman qızı İsmayılova
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ ZAMANI İNNOVATİV TEXNOLOGİYARDAN İSTİFADƏNİN İMKANLARI
Xülasə. Təhsil prosesinə innovativ yanaşma müasir təhsil
üçün ilkin şərtdir. Tədris materialının mənimsənilməsinə ənənəvi yanaşmalarla
yanaşı (coğrafiyada bu ərazi, mürəkkəb, tarixi, tipoloji) yeni müasir tədris texnologiyalarının əsasını təşkil
edən (sistemli, problemli, konstruktiv) yanaşmalardan istifadə coğrafi- yanın tədrisində önəmli məsələlərdəndir.
İnnovativ təlimin mahiyyəti təlim prosesi zamanı şagirdin təlimin subyektinə çevrildiyinə şərait
yaratmaqdır. Bu baxımdan, pedaqoji prosesdə elə psixoloji və psixoloji-peda- qoji şərait yaratmaq lazımdır ki, təhsil
prosesi çərçivəsində şagirdlərin müstəqilliyinin və fəallığının təzahürünə, eləcə də təhsildə irəliləyişlərə maksimum dərəcədə kömək
edə bilsin.