Şəhla Əliyeva, Sevda Tağızadə

Açar söz: məktəbəqədər təhsil, məşğələ, təlim prosesi, təlim elementi, öyrənmə, difrensial təlim, skafoldinq, öyrənmə tərzi.

Şəhla Qasım qızı Əliyeva, Sevda Sunbat qızı Tağızadə

ŞĞƏLƏ PROSESİ ZAMANI TƏLİM FƏALİYYƏTİNİN ƏSAS ELEMENTLƏRİNDƏN OLAN ÖYRƏNMƏNİN HƏYATA KEÇİRİLMƏSİ

Xülasə: Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində təlim fəaliyyətinin həyata keçirilməsi üçün öyrənmə prosesi düzgün qurulmalıdır. Bu zaman uşaqların öyrənmə marağı, öyrənmə tərzi nəzərə alınmalı və təlim fəaliyyətinə həm skafoldinq, həm də diferensial şəklində yanaşmaq məqsədəuyğundur 

Cild 90, №2 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI