Şəhla Əliyeva, Sevda Tağızadə
Açar söz: məktəbəqədər təhsil, məşğələ, təlim prosesi, təlim elementi, öyrənmə, difrensial təlim, skafoldinq, öyrənmə tərzi.
Şəhla Qasım qızı Əliyeva, Sevda Sunbat qızı Tağızadə
MƏŞĞƏLƏ PROSESİ ZAMANI TƏLİM FƏALİYYƏTİNİN ƏSAS ELEMENTLƏRİNDƏN OLAN ÖYRƏNMƏNİN HƏYATA KEÇİRİLMƏSİ
Xülasə: Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində təlim
fəaliyyətinin həyata keçirilməsi üçün öyrənmə prosesi düzgün qurulmalıdır. Bu zaman uşaqların öyrənmə marağı, öyrənmə
tərzi nəzərə alınmalı və təlim fəaliyyətinə həm skafoldinq, həm də diferensial
şəklində yanaşmaq məqsədəuyğundur