Xəyalə Məmmədova

Açar sözlər: ibtidai sinif şagirdləri, dünyagörüşü, ibtidai sinif müəllimi, həyati bacarıqlar, fənlərin tədrisi

Xəyalə Arif qızı Məmmədova

İBTİDAİ SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN DÜNYAGÖRÜŞÜNÜN FORMALAŞMASINDA MÜƏLLİMİN ROLU

Xülasə. Məqalədbə tiidai sinif ş agirdlərinin elmi və gündəlik dünyagörüşünün formalaşmasında müəllimin rolunun funksionallığı tədqiq edilmişdir. Dünyagörüşü vahid psixoloji formalaşma prosesi olub, mürəkkəb və çoxşaxəli struktura malikdir. İbtidai sinif şagirdlərinin ətraf aləmin qanunlarını və rasionallığını dərk etməsi, bu dünyada öz mövqeyini tapması kimi nüanslar dünyagörüşünün inkişafını göstərir.

İbtidai sinif şagirdlərinin dünyagörüşünün tamlığı, məqsədin dərk edilməsini və mütləq təlimatların baxışını nəzərdə tutur.

Cild 90, №2 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI