Xəyalə Məmmədova
Açar sözlər: ibtidai sinif şagirdləri, dünyagörüşü,
ibtidai sinif müəllimi, həyati bacarıqlar, fənlərin tədrisi
Xəyalə Arif qızı Məmmədova
İBTİDAİ SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN DÜNYAGÖRÜŞÜNÜN FORMALAŞMASINDA MÜƏLLİMİN ROLU
Xülasə. Məqalədbə tiidai sinif ş agirdlərinin
elmi və gündəlik dünyagörüşünün formalaşmasında müəllimin rolunun
funksionallığı tədqiq edilmişdir. Dünyagörüşü vahid psixoloji formalaşma
prosesi olub, mürəkkəb və çoxşaxəli struktura malikdir. İbtidai sinif şagirdlərinin
ətraf aləmin qanunlarını və rasionallığını dərk etməsi, bu dünyada öz mövqeyini
tapması kimi nüanslar dünyagörüşünün inkişafını göstərir.
İbtidai sinif şagirdlərinin dünyagörüşünün
tamlığı, məqsədin dərk edilməsini və mütləq təlimatların baxışını nəzərdə
tutur.