Gülər Şükürova

Açar sözlər: kimya, motivasiya, maraq, şagird, fəaliyyət, müəllim, tədris prosesi, tədris texnologiyaları

Gülər Ənvər qızı Şükürova

 KİMYA DƏRSLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN TƏDRİS FƏALİYYƏTİNİN MOTİVASİYASININ ARTIRILMASI YOLLARI

Xülasə. Pedaqoji fəaliyyət zamanı bir çox müəllim müasir şagirdlərin öyrənmə motivasiyasının son dərəcə aşağı olduğunu və xüsusilə ilkin olaraq mürəkkəb olmayan, ikinci dərəcəli hesab etdikləri fənlərə marağın azaldığını qeyd edir. Belə fənlərdən biri də kimya fənnidir. Bu vəziyyəti müsbət və effektiv şəkildə necə yaxşılaşdırmaq olar? Şagirdlərin kimyanın öyrənilməsində motivasiya səviyyəsini necə artırmaq, onların fənnə və tədris fəaliyyətinə münasibətini necə yaxşılaşdırmaq olar?

Cild 90, №2 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI