Əliyənnağı Məhərrəmov, Veysəl Abişov

Açar sözlər: anlayış, düşüncə, tərbiyə, ümumbioloji anlayış, fənlərarası əlaqə, sxem

Əliyənnağı Məhəmmədtağı oğlu Məhərrəmov, Veysəl Vüsal oğlu Abişov

BİOLOGİYA FƏNLƏRİNİN TƏDRİSİNDƏ ANLAYIŞLARIN İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ

METODİKASI (X-XI SİNİFLƏR)

Xülasə. Məqalədə göstərilir ki, insanların hərtərəfli biliyi olmasa, inkişaf etmiş cəmiyyət qurmaq olmaz.

Elmlərin əsaslarının öyrənilməsi məhz anlayışlardan başlayır. Anlayışı inkişaf etdirmək üçün təbii əyanilik, təsviri əyanilik əsas rol oynayır. Xüsusi vurğulanır ki, anlayışları inkişaf etdirmək üçün fənlərarası əlaqədən geniş istifadə olunmalıdır. Şagirdlərə hər hansı anlayışı başqa fənlə əlaqələndirməyi öyrətmək lazımdır.

Məqalədə anlayışların inkişafında sxemlərin rolunun böyük olduğu önə çəkilir, qeyd olunur ki, sxem- ləri biologiya müəllimləri lövhədə özü çəkə bilər və ya şagirdə evdə çəkməyi təklif edə bilər. Sxemlər müqa- yisə xarakterində olmalıdır. Həmçinin göstərilir ki, anlayışları əvvəlki anlayışlarla əlaqələndirdikdə, onun sistematik inkişaf etdirdikdə daha yaxşı yadda qalır.

Cild 90, №2 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI