Sevinc Əliyeva
Açar sözlər: epistemoloji interdisiplinarlıq, sintez, konstruktivizm,
yaradıcılıq, tədris
Sevinc Sərdar qızı
Əliyeva
EPİSTEMOLOJİ İNTERDİSİPLİNARLIQ
Xülasə. Məqalədə koqnitiv mexanizmlər, yaxud epistemoloji əsaslar haqqında
az biliyə malik olmağımız səbəbindən yaranan boşluğu aradan qaldırmaq
məqsədilə, interdisiplinar təhsilin və tədrisin əsas, polimorf aspekti kimi
interdisiplinar inteqrasiyadan başlayaraq, tədricən interdisiplinar idrakın
epistemoloji əsaslarının yaradılmasına doğru hərəkət etməyin zəruriliyi
vurğulanır. Daha sonra epistemoloji yanaşmadan irəli gələn təlimatların
nəticələri interdisiplinar tədris prosesinə uyğunlaşdırılması, interdisiplinar
tədris-təlim üçün məhsuldar epistemioloji çərçivə barədə məlumat verilmişdir.