Sevinc Əliyeva

Açar sözlər: epistemoloji interdisiplinarlıq, sintez, konstruktivizm, yaradıcılıq, tədris

Sevinc Sərdar qızı Əliyeva

EPİSTEMOLOJİ İNTERDİSİPLİNARLIQ

Xülasə. Məqalədə koqnitiv mexanizmlər, yaxud epistemoloji əsaslar haqqında az biliyə malik olmağımız səbəbindən yaranan boşluğu aradan qaldırmaq məqsədilə, interdisiplinar təhsilin və tədrisin əsas, polimorf aspekti kimi interdisiplinar inteqrasiyadan başlayaraq, tədricən interdisiplinar idrakın epistemoloji əsaslarının yaradılmasına doğru hərəkət etməyin zəruriliyi vurğulanır. Daha sonra epistemoloji yanaşmadan irəli gələn təlimatların nəticələri interdisiplinar tədris prosesinə uyğunlaşdırılması, interdisiplinar tədris-təlim üçün məhsuldar epistemioloji çərçivə barədə məlumat verilmişdir. 

Cild 90, №3 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI