Mehriban Həsənova, Leyla Mehdiyeva

Açar sözlər: təlimin məqsədi, tədris planı, tədris proqramı, dərslik, kitab yazan müəlliflər, dərsliklərin didaktik funksiyaları

Mehriban Ağa qızı Həsənova, Leyla Elçin qızı Mehdiyeva

İNFORMATİKA MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI ÜZRƏ

TƏDRİS PROQRAMLARI VƏ DƏRSLİKLƏRİNİN TƏHLİLİ

Xülasə. Təhsilin məzmunu, onun tərbiyələndirici və inkşafetdirici xüsusiyyətləri tədris planları, proqramları və nəhayət, dərsliklərdə konkretləşdirilməklə öz əksini tapır. Məqalədə bu vəzifələrin həlli ilə əlaqədar məsələlər araşdırılmışdır. Göstərilmişdir ki, dərsliklər və proqramlar hazırlanarkən insanların psixologiyasında, düşünmə, qavrama qabiliyyət və prosesində, həyat şəraitindəki amillərin hal-hazırkı vəziyyəti və eyni zamanda, 5-10 il sonrakı vəziyyəti ehtimal edilərək nəzərə alınması zəruridir. 

Cild 90, №3 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI