Mehriban Həsənova, Leyla Mehdiyeva
Açar sözlər: təlimin məqsədi, tədris planı, tədris proqramı, dərslik, kitab
yazan müəlliflər, dərsliklərin didaktik funksiyaları
Mehriban Ağa qızı
Həsənova, Leyla Elçin qızı Mehdiyeva
İNFORMATİKA MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI
ÜZRƏ
TƏDRİS PROQRAMLARI VƏ
DƏRSLİKLƏRİNİN TƏHLİLİ
Xülasə. Təhsilin məzmunu, onun tərbiyələndirici və inkşafetdirici xüsusiyyətləri
tədris planları, proqramları və nəhayət, dərsliklərdə konkretləşdirilməklə öz
əksini tapır. Məqalədə bu vəzifələrin həlli ilə əlaqədar məsələlər araşdırılmışdır.
Göstərilmişdir ki, dərsliklər və proqramlar hazırlanarkən insanların psixologiyasında,
düşünmə, qavrama qabiliyyət və prosesində, həyat şəraitindəki amillərin
hal-hazırkı vəziyyəti və eyni zamanda, 5-10 il sonrakı vəziyyəti ehtimal
edilərək nəzərə alınması zəruridir.