Almaz Həsrət
Açar sözlər: rəqəmsal bacarıqlar, rəqəmsal savadlılıq, informasiya mədəniyyəti,
informasiya səriştəsi, e-vətəndaş, informasiya kommunikasiya texnologiyaları
Almaz İsrayıl qızı
Həsrət
RƏQƏMSAL BACARIQLAR İNFORMASİYA
MƏDƏNİYYƏTİNİN TƏMƏLİDİR
Xülasə. Məqalədə şagirdlərdə rəqəmsal bacarıqlar və informasiya mədəniyyətinin
formalaşdırılması müasir məktəb qarşısında duran əsas məqsədlərdən biri kimi
təqdim olunur. Qeyd olunur ki, bu məqsədin reallaşdırılması informatika
fənninin məzmununa yeni yanaşma tələbini irəli sürür. Müəllif rəqəmsal
bacarıqları informasiya mədəniyyətinin təməli hesab edir, informasiya
mədəniyyətinin pedaqoji anlayışlar sırasına aid olduğunu vurğulayır.
Beynəlxalq, o cümlədən ölkəmiqyaslı əmək və təhsil bazarında rəqabətə davamlı
şəxsiyyət yetişdirmək, e-və-
təndaş hazırlığı müasir
məktəb modelinin əsas missiyalarından biri kimi xarakterizə olunur.