Rauf Sultanov
Açar sözlər: bioetika, sağlamlıq, bilik, bacarıq, insan, pedaqoji bioetika,
fəal təlimin mərhələləri
Rauf Lütfəli oğlu
Sultanov
FƏAL TƏLİM PROSESİNDƏ
PEDAQOJİ BİOETİKANIN
BİOLOJİ BİLİKLƏRLƏ
ƏLAQƏLİ ÖYRƏNİLMƏSİNİN İMKAN VƏ YOLLARI
Xülasə. Bioetika insanı əhatə edən canlı aləmdə yeni təfəkkür tərzi kimi
meydana çıxmışdır. Bioetikanın bir sahəsi pedaqoji bioetikadır. Pedaqoji
bioetikanın əsas vəzifəsi müəllim – şagird, müəllim – valideyn arasında normal
etik münasibətlərin yaradılmasıdır. Məqalədə fəal təlim prosesində pedaqoji
bioetikanın bioloji biliklərlə əlaqələndirilməsinin imkan və yolları təhlil
edilir, araşdırılır. Bioetika biliklərin tədrisi prosesində sinfin mərhələləri
şagirdin yaşı, inkişaf səviyyəsi nəzərə alınaraq təlim metodları və formaları
seçilməlidir. Məqalədə 6-11-ci siniflərdə fəal təlimin mərhələləri üzrə
pedaqoji bioetikanın bioloji biliklərlə əlaqəli tədrisinin mahiyyəti və onun
öyrənilmə dərəcəsi açıqlanır.