Günay Məmmədova

Açar sözlər: təhsil, İKT, ETR, təhsil paradiqması, onlayn təhsil

Günay Sədrəddin qızı Məmmədova

İKT VƏ MÜASİR TƏHSİL PARADİQMASI

Xülasə. Müasir təhsil paradiqmasının dəyişməsi xeyli dərəcədə informasiya texnologiyalarının yaratdığı imkanlar və cəmiyyətin intensiv inkişaf tempi ilə bağlıdır. Müasir təhsil paradiqması tələbələrin sərbəst idraki fəaliyyətinin fəallaşdırılmasına, öz təhsil nəticələrinə görə məsuliyyət daşımasına, tənqidi və yaradıcı təfəkkürün inkişafına, qrupda iş vərdişlərinin formalaşdırılmasına yönələn prinsiplərə əsaslanır. Yeni təhsil paradiqması, həmçinin müəllimin rolunun dəyişməsi ilə səciyyələnir. Artıq müəllim tələbələr üçün yeganə informasiya mənbəyi deyil, müəllim onları istiqamətləndirir və idraki fəaliyyətlərini dəstəkləyir. 

Cild 90, №3 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI