İlhamə Əsədova
Açar sözlər: monitorinq, şagird nailiyyəti, qiymətləndirmə sistemi, qiymətləndirmə
şkalası, keyfiyyət göstəriciləri
İlhamə Məmməd qızı
Əsədova
MONİTORİNQ VƏ
QİYMƏTLƏNDİRMƏ TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNİN STATİSTİK GÖSTƏRİCİSİ KİMİ
Xülasə. Məqalədə təhsil müəssisələrində keyfiyyətin monitorinqi və
qiymətləndirmə sistemlərinin məqsəd və mahiyyəti açıqlanır, onların müqayisəli
təhlili verilir. Qiymətləndirmə və monitorinqlərin təşkili mərhələləri və şərtləri göstərilir. Qabaqcıl dünya ölkələrində tətbiq olunan müxtəlif
qiymətləndirmə sistemlə- ri
haqqında yığcam məlumat verilir. Monitorinq və qiymətləndirmə eyni məqsədlərə
xidmət edən və biri di- gərini şərtləndirən inteqrativ proseslər kimi təqdim
olunur.