İlhamə Əsədova

Açar sözlər: monitorinq, şagird nailiyyəti, qiymətləndirmə sistemi, qiymətləndirmə şkalası, keyfiyyət göstəriciləri

 

İlhamə Məmməd qızı Əsədova

MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNİN STATİSTİK GÖSTƏRİCİSİ KİMİ

Xülasə. Məqalədə təhsil müəssisələrində keyfiyyətin monitorinqi və qiymətləndirmə sistemlərinin məqsəd və mahiyyəti açıqlanır, onların müqayisəli təhlili verilir. Qiymətləndirmə və monitorinqlərin təşkili mərhələləri şərtləri göstərilir. Qabaqcıl dünya ölkələrində tətbiq olunan müxtəlif qiymətləndirmə sistemlə- ri haqqında yığcam məlumat verilir. Monitorinq və qiymətləndirmə eyni məqsədlərə xidmət edən və biri di- gərini şərtləndirən inteqrativ proseslər kimi təqdim olunur.

Cild 90, №3 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI