Həsən İbrahimli
Açar sözlər: təlim, münasibət, məsuliyyət, təlimə
məsuliyyətli münasibət, şagirdlər
Həsən Arif oğlu İbrahimli
TƏLİMƏ MƏSULİYYƏTLİ MÜNASİBƏT TƏRBİYƏSİNİN MAHİYYƏTİ
Xülasə. Təlimin səmərəliliyinə nail olmaq
üçün, ilk növbədə, şagirdlərdə təlimə maraq oyadılmalıdır. İkincisi, eyni
zamanda, təlimə məsuliyyətli münasibət formalaşdırmaq lazımdır. Məsuliyyət
hissinə malik olan şəxs təlimdə uğurlar qazanır. Məqalədə şagirdlərdə təlimə
məsuliyyətli münasibətin formalaşdırılması barədə danışılır. ―Münasibət‖, ―məsuliyyət»‖ və ―təlimə məsuliyyətli münasibət‖ anlayışlarına
tərif verilir.