Həsən İbrahimli

Açar sözlər: təlim, münasibət, məsuliyyət, təlimə məsuliyyətli münasibət, şagirdlər

Həsən Arif oğlu İbrahimli

TƏLİMƏ MƏSULİYYƏTLİ MÜNASİBƏT TƏRBİYƏSİNİN MAHİYYƏTİ

Xülasə. Təlimin səmərəliliyinə nail olmaq üçün, ilk növbədə, şagirdlərdə təlimə maraq oyadılmalıdır. İkincisi, eyni zamanda, təlimə məsuliyyətli münasibət formalaşdırmaq lazımdır. Məsuliyyət hissinə malik olan şəxs təlimdə uğurlar qazanır. Məqalədə şagirdlərdə təlimə məsuliyyətli münasibətin formalaşdırılması barədə danışılır. ―Münasibət‖, məsuliyyət» və ―təlimə məsuliyyətli münasibət‖ anlayışlarına tərif verilir.

 

Cild 90, №3 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI