Dilşad Dadaşova

Açar sözlər: məktəbəqədər təhsil, yeni yanaşmalar, innovativ fəaliyyət, metodiki işin təşkili, təlimin keyfiyyəti

 

Dilşad Səlim qızı Dadaşova

İNNOVATİV İŞ ÜSULLARI TƏRBİYƏÇİ-MÜƏLLİMLƏRİN UĞURLU PEŞƏKAR SƏRİŞTƏLİLİYİNİN AMİLİ KİMİ

Xülasə. Məqalədə məktəbəqədər təhsil müəssisələrində innovativ fəaliyyətin təşkilində pedaqoji işçi- lərin fəaliyyətinə yeni yanaşmalardan istifadə məsələlərindən bəhs edilir. Metodiki işin məzmununun tərbi- yəçi-müəllimlərin işinin nəticələri ilə daimi əlaqəsi hər bir pedaqoqun peşəkar bacarıqlarının artırılması pro- sesinin davamlı olmasını təmin edir. Eyni zamanda, metodik iş irəliləyici, fəal xarakter daşıyır və pedaqoji və psixologiya elminin yeni nailiyyətlərinə uyğun olaraq uşaqlarla aparılan bütün işlərin inkişafı və təkmil- ləşdirilməsinə cavabdehdir. Müasir yaradıcı, kreativ rəhbərlər məktəbəqədər təhsil müəssisəsində istənilən müsbət nəticəni əldə etmək üçün müxtəlif yanaşmalardan istifadə edirlər.

Cild 90, №3 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI