Xoşqədəm İbrahimova, Aynurə Abdullayeva
Açar sözlər: illüstrasiya, bioloji biliklər, informasiya mühiti, vizual tədris
vasitəsi, təlim prosesi, idrak fəaliyyəti
Xoşqədəm Qonaq qızı
İbrahimova,Aynurə Vüqar qızı Abdullayeva
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ İDRAK
FƏALİYYƏTİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ
İLLÜSTRASİYALARDAN İSTİFADƏNİN
XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə. Şagirdlərdə bioloji biliklərin mənimsənilməsində dərslik
illüstrasiyaları ilə işin təşkili mühüm yer tutur. İllüstrasiyalar dərsliyin
əsas hissəsini təşkil edir, mətnin məzmununu aydın şəkildə əks etdirir, onu tamamlayır
və konkretləşdirir. Şagirdlər illüstrasiya üzərində düşünmək, zəruri faktları
vurğulamaq, ayrı-ayrı obyektləri müqayisə etmək və nəticə çıxarmaq, prosesi
təsvir etmək, onun əsasında hekayə qurmaq kimi bacarıqlara yiyələnirlər.