Xoşqədəm İbrahimova, Aynurə Abdullayeva

Açar sözlər: illüstrasiya, bioloji biliklər, informasiya mühiti, vizual tədris vasitəsi, təlim prosesi, idrak fəaliyyəti

Xoşqədəm Qonaq qızı İbrahimova,Aynurə Vüqar qızı Abdullayeva

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ İDRAK FƏALİYYƏTİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ

İLLÜSTRASİYALARDAN İSTİFADƏNİN XÜSUSİYYƏTLƏRİ

Xülasə. Şagirdlərdə bioloji biliklərin mənimsənilməsində dərslik illüstrasiyaları ilə işin təşkili mühüm yer tutur. İllüstrasiyalar dərsliyin əsas hissəsini təşkil edir, mətnin məzmununu aydın şəkildə əks etdirir, onu tamamlayır və konkretləşdirir. Şagirdlər illüstrasiya üzərində düşünmək, zəruri faktları vurğulamaq, ayrı-ayrı obyektləri müqayisə etmək və nəticə çıxarmaq, prosesi təsvir etmək, onun əsasında hekayə qurmaq kimi bacarıqlara yiyələnirlər. 

Cild 90, №1 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI