Rəhimə Mahmudova

Açar sözlər: müstəqil iş, müstəqil təlim fəaliyyəti, hafizə paradiqması, təfəkkür paradiqması, təxəyyül paradiqması, metodika, texnologiya

Rəhimə Mahmud qızı Mahmudova

TƏLƏBƏ MÜSTƏQİL FƏALİYYƏTİ HAFİZƏ, TƏFƏKKÜR TƏXƏYYÜL PARADİQMALARI KONTEKSTİNDƏ

Xülasə. Məqalədə müstəqil təlim fəaliyyətinin müxtəlif metodika və texnologiyalar baxımından təşkili mexanizmləri açıqlanır. Müəllif müstəqil təlim fəaliyyətinin təşkilini hafizə, təfəkkür və təxəyyül paradiq- maları kontekstində təhlil edir. Onun fikrincə, hafizə meyarlı təlim prosesində öyrənənlərdə müstəqil öyrən- mə qabiliyyətinin formalaşma imkanları məhdud olur. Təlim təfəkkür meyarları əsasında təşkil olunanda təh- silalanlar müstəqil fəaliyyətə cəlb olunurlar. Bunun nəticəsində onlar öyrənməyi öyrənmiş olurlar. Bu onların gələcək fəaliyyətlərində özünütəhsil imkanlarını genişləndirir. Təlim prosesində təxəyyül paradiqması prioritet olanda isə təhsilalanlarda müstəqil yaradıcı fəaliyyət üçün zəruri keyfiyyətlər formalaşır. Müəllif ali məktəblərdə təlimin təşkilində hər üç paradiqmanın vəhdətdə tətbiq edilməsini məqsədəuyğun hesab edir.

Cild 90, №4 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI