Ruqiyyə Babaşova, Sevinc Baxşıyeva

Açar sözlər: kurikulum, interaktiv, təlim, metod, inteqrasiya

Ruqiyyə Məmməd qızı Babaşova, Sevinc Soltanməcid qızı Baxşıyeva

İNTERAKTİV TƏLİM METODLARININ TƏTBİQİNDƏ ÖYRƏNMƏ NƏZƏRİYYƏSİ

Xülasə. Məqalədə təhsilin məzmununun dəyişməsinə təsir edən yeni metod və üsulların tətbiqi əhə- miyyətindən bəhs olunur. İnteraktiv metod pedaqoji təlim üsulu kimi müəllimin iştirakı ilə şagirdlərin müx- təlif informasiya mənbələri (dərslik, xəritə, cədvəl, texniki vəsaitlər s.) ya bir-birilə ünsiyyət prosesində yeni biliklər əldə etməsinə imkan verən bütün təlim üsullarının məcmusundan ibarətdir. Kurikulum interaktiv tədris planlarının hazırlanması deməkdir. Nəticəyə əsaslanan planlaşdırma deməkdir. Kurikulum təkcə təlim metodu deyil, məktəb və tədrislə bağlı olan bütün sahələri planlaşdırmanı həyata keçirən öyrənmə nəzəriyyəsidir.

Cild 90, №4 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI