Elnurə Səfərova, Zərifə İsmayılova

Açar sözlər: inklüziv, bilik, metod, həyat bilgisi, sinif, kollektiv

Elnurə Fazil qızı Səfərova,Zərifə Rəsul qızı İsmayılova

HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİNİN İNKLÜZİV SİNİFLƏRDƏ

TƏŞKİLİ METODİKASI

Xülasə. Məqalədə inklüziv siniflərdə Həyat bilgisi fənninin təşkili metodologiyası, təhsilin hamı üçün əlçatan olması üçün müvafiq resursların düzgün seçilməsi, nümunəvi dərsin cari planlaşdırılması verilmişdir. Bir fənnin tədrisi zamanı mövzulara uyğun olaraq seçilmiş resurslar tələbələrə dəstək olur və dərsin öyrənilməsinin keyfiyyətini artırır. Lüğətlər, kalkulyatorlar, yazı materialları, tərtibatlar və müxtəlif formalarda iş dəftərləri, rəngli kağızlar kimi variantların yerləşdirildiyi sahələr buna misal ola bilər. Müxtəlif rəngli resurslar, İKT alətləri, rahat stol və stullarla sakit ərazi yaradıla bilər. İnklüziv təhsilin məktəb həyatına gətirdiyi dəyişikliklər nəticəsində o, təkcə sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların deyil, bütün uşaqların istifadə etməsi

üçün nəzərdə tutulub. 

Cild 90, №1 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI