Ülviyyə Verdiyeva
Açar sözlər: Həyat bilgisi, şagird, yaradıcı qabiliyyət, innovasiya,
texnologiya
Ülviyyə Məhəmmədəli qızı
Verdiyeva
İBTİDAİ SİNİFLƏRİN HƏYAT
BİLGİSİ DƏRSLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN YARADICI
QABİLİYYƏTLƏRİNİN
FORMALAŞDIRILMASI PROBLEMİNİN ELMİ, PEDAQOJİ
ƏSASLARI
Xülasə. Azərbaycanda həyata keçirilən təhsil islahatlarına dair direktiv
sənədlərdə, o cümlədən
Azərbaycanda Təhsilin
İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyası‖nda səriştəyə əsaslanan şəxsiyyətyönlü
təhsilin məzmununun yaradılması orta ümumtəhsil məktəblərində çalışan sinif
müəllimləri qarşısında mühüm vəzifələr qoyur. Bu vəzifələrin müvəffəqiyyətli
həlli üçün ibtidai sinif müəllimləri həyat bilgisi dərslərində şagirdlərin
şəxsiyyətyönlülük səviyyəsini yüksəltmək üçün öz yaradıcı imkanlarından səmərəli
şəkildə istifadə etməlidirlər. Bunun üçün onlar öz kompetensiya imkanlarından
məqsədyönlü, planlı, mütəşəkkil istifadə etməklə şagirdlərin hərtərəfli
inkişafını, o cümlədən, yaradıcılıq qabiliyyətlərini təmin etmiş olarlar. Məhz
ona görə də, ölkəmizdə həyata keçirilən kurikulum təlimi siyasəti üzrə təşkil
olunan tədrisprosesində kompetensiyalara əsaslanan təhsilin məzmununun
yaradılması mühüm aktuallıq kəsb edir. Bu mənada həyat bilgisi dərslərində
ibtidai sinif müəllimlərinin kompetensiya imkanlarından istifadə etməklə yeni
iş modelinin yaradılması ilə bağlı tədqiqatların aparılması mühüm aktuallıq
kəsb edir.