Samirə Cəfərova, Lalə Rəhimova
Açar sözlər: informasiya texnologiyaları,
infokommunikasiya texnologiyaları, təhsil, təlim, təhsil rəqəmsal mühiti
Samirə Elxan qızı Cəfərova, Lalə Kamal
qızı Rəhimova
TƏHSİL SAHƏSİNDƏ MÜASİR İNFORMASİYA TEXNOLOGIYALARI: İMKANLAR VƏ PERSPEKTİVLƏR
Xülasə. Müasir elm ağlasığmaz sürətlə inkişaf
edir, öz nailiyyətlərini insan həyatının bütün sahələrində yayır. Universal
informasiyalaşdırma təhsil sahəsində məktəbəqədər təhsildən tutmuş ali məktəbə
qədər, eləcə də əlavə təhsilin bütün səviyyələrində çoxsaylı informasiya
texnologiyaların tətbiqi, uyğunlaşdırılması və yayılması şəklində özünü göstərmişdir.
Belə ki, bu gün təhsil sistemini müəyyən edən əmək bazarındakı qlobal
tendensiyalar arasında: Freelancing, ofisdən və ya sənaye binalarından kənarda
işləmək; işçilər ara- sında ünsiyyət vasitələrinin dəyişdirilməsi: iş axınının
idarə edilməsi üçün proseslərin, alətlərin və metod- ların dəyişdirilməsi:
insan və robot, insan və süni intellekt arasında qarşılıqlı əlaqə, qərar qəbuletmə
sürətinin və məlumatların emalı texnologiyalarının artımı; multitasking
[1,s.14].
Hazırda təhsil təşkilatlarının hələ də təhsilin
sənaye modelinin ənənəvi problemlərinin öhdəsindən gəlmək vəziyyətində olduğunu
müşahidə etmək olar [2]. Təlim, əsasən, fərdi iş, fərdi qiymətləndirmə sistemi,
hazır tapşırıqların və ilkin məlumatların verilməsi, çoxşaxəli tapşırıqların
olmaması və problemin düzgün, yeganə mümkün həllinə diqqət yetirməklə əlaqələndirilir.
Gələcək biliklərə yönəldilmiş təhsil XX əsrdə, sənaye dövründə yaranmış mütəxəssis
hazırlamaq üçün keçmişdə ən səmərəli və məqsədəuyğun olan təhsil texnologiyaları
üzərində qurula bilməz. Yeni təhsil modelinə keçid yalnız təhsil sisteminin rəqəmsal
mühitə tam inteqrasiyası ilə mümkündür [3, s.127).