Mübariz Əmirov
Açar sözlər: ümumtəhsil məktəbləri, viktorinalar, dərnəklə,
təşkili qaydaları, tarix fənni, dərsdənkənar
Mübariz Mirəziz oğlu Əmirov
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ TARİX ÜZRƏ DƏRNƏKLƏRİN VƏ VİKTORİNALARIN TƏŞKİLİNƏ DAİR
Xülasə. Məqalədə mövzunun aktuallığı əsaslandırılıb.
Dərsdənkənar tədbirlərin təlim-tərbiyəvi cəhətləri şərh edilib. Tarix üzrə dərnəklərin
təşkili qaydalarına aydınlıq gətirilib. Tarix üzrə dərnəklərin həm didaktik, həm
də tərbiyəvi cəhətləri müəyyənləşdirilib. Tarixi sevən şagirdlərin tarix dərnəklərinə
və viktorinalara cəlb edilməsinin imkanları da işıqlandırılıb. Məqalədə
viktorinaların təşkili qaydaları və onun VI-VII siniflərdə Azərbaycan tarixi
kursu üzrə praktik nümunələri və verilib.