Mələk Əzizova
Açar sözlər: biologiya, STEM texnologiyaları, STEAM, yaradıcı təfəkkür, elmi əsaslar
Mələk Məhəmməd qızı Əzizova
VI SİNİF BİOLOGİYA DƏRSLƏRİNDƏ STEM
TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏNİN ELMİ
ƏSASLARI
Xülasə. Məqalədə biologiya
dərslərində STEM texnologiyasından istifadənin elmi əsaslarının əsas müddəaları
haqqında məlumat verilir. Ümumtəhsil məktəblərində biologiya kursunun tədrisi,
təlimi və tərbi- yəsi prosesində şagirdlərə yanaşmaların yenidən nəzərdən
keçirilməsi üçün zəruri tələblər araşdırılmışdır. (Tayson, 2007) (Felder, 2016)
Məqalədə, həmçinin həmin texnologiyalar və onların biologiya dərslərində
istifadəsinə düzgün yanaşma ətraflı təsvir edilmişdir. Məqalədə fənlərdən daha
çox fənlər üzrə inteqrasiya olunmuş təhsil kimi STEM təhsilinin üstünlüklərinin
təhlili; yaradıcı təfəkkür və problem həlletmə bacarıqla- rının inkişafı;
texniki fənlərə marağın inkişafı və s., həmçinin müasir texnoloji istiqamətlərin
üstünlükləri və onların təlim kursunu hazırlayan müəllimin işində tətbiqi
imkanlarının təhlili aparılır. Praktiki material kimi biologiya dərslərində
STEM texnologiyası vasitəsilə hesablamalar və riyazi həllər, onların həlli ilə
bağlı bir sıra fikirlər təklif edilmişdir.