Cavahir Maçanova

Açar sözlər: şagird, metod, problem, bacarıq, yaradıcılıq

Cavahir İsaxan qızı Maçanova

İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ XARİCİ DİL DƏRSLƏRİNDƏ

LAYİHƏ METODUNDAN İSTİFADƏ

Xülasə. Bu məqalənin məqsədi kiçik yaşlı şagirdlərin tədrisində layihə metodunun tətbiqinin xü­su­siy­yət­lərini nəzərdən keçirərək, bu öyrənmə üsulunu ibtidai siniflərdə həyata keçirilməsinin real və məqsədə uy­ğun olduğunu bildirməkdir. Layihə əsaslı öyrənmə şagirdin sosial bacarıqlarını inkişaf etdirir. Bu öyrənmə me­todu uşağa əxlaq, ünsiyyət kimi keyfiyyətləri tərbiyə etməyə imkan verir, yaradıcılıq bacarıqlarını inkişaf et­dirir, cəmiyyət üçün faydalı iş görmək bacarığını aşılayır, gələcək nəsli müasir həyata uyğunlaşdırır. Bu­nun­la belə, gənc şagirdlərin layihə fəaliyyətinin təşkili prosesində yaranan tendensiyaları, ortaya çıxan təc­rü­bə­ni tənzimləmək zərurətindən xəbər verir

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI