Emilya Hüseynova

Açar sözlər: yuxarı sinif şagirdləri, fəal mövqe, fəal vətəndaşlıq mövqeyi, fəal vətəndaşlıq mövqeyinin formalaşdırılması, azərbaycançılıq

Emilya Rafiq qızı Hüseynova

ŞAGİRDLƏRDƏ FƏAL VƏTƏNDAŞLIQ MÖVQEYİNİN FORMALAŞDIRILMASI TƏHSİL MÜƏSSİSƏSİNİN MÜHÜM VƏZİFƏSİ KİMİ

Xülasə. Təhsil müəssisələrinin, o cümlədən ümumtəhsil məktəbinin üzərinə bir sıra vəzifələr qoyulur.

Həmin vəzifələr sırasında vətəndaşlıq tərbiyəsi çox böyük rola malikdir. Fəal vətəndaşlıq tərbiyəsi insanlardan, şagirdlərdən öz hüquqlarını bilmələrini və vəzifələrini yerinə yetirmələrini, azərbaycançılıq ideyalarına sadiq qalmağı, fəal həyat mövqeyinə sahib olmağı, vətənpərvər, yurdsevər olmağı, Vətəninin müdafiəsini özü üçün mühüm bir borc olduğunu anlamasını və bu sahədə fəaliyyət göstərməsini tələbata çevirir.

Bu məqalədə şagirdlərdə fəal vətəndaşlıq mövqeyinin formalaşdırılması təhsil müəssisəsinin mühüm vəzifəsi kimi nəzərdən keçirilir.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI