Gülarə Kərimova
Açar sözlər: milli, mənəvi, dəyər, şagird, düzlük, doğruçuluq, inam, valideyn
Gülarə Hüseynağa qızı Kərimova
ŞAGİRDLƏRİN MİLLİ-MƏNƏVİ RUHDA FORMALAŞDIRILMASINDA DÜZLÜK VƏ
DOĞRUÇULUQ TƏRBİYƏSİNİN ROLU
Xülasə. Şagirdlərdə milli-mənəvi ruhun formalaşdırılmasında önəmli rol oynayan milli-mənəvi dəyərlərin öz yeri vardır. Məqalədə milli-mənəvi dəyərlərimizdən sayılan düzlük və doğruçuluq tərbiyəsindən bəhs olunmuş, şagirdlərin bu ruhda tərbiyəsi imkanları göstərilmişdir. Eyni zamanda düzlük və doğruçuluğun komponentləri, onun atributları şərh olunmuşdur. Göstərilmişdir ki, müasir dövrdə düz adam hansı keyfiyyətləri ilə fərqlənir və onun xüsusiyyətləri nədən ibarətdir. Öyrənilən problemlə bağlı görkəmli pedaqoq alimlərin fikirlərinə müraciət olunmuş, oradan nümunələr gətirilmişdir.