Gülnar Məmmədova, Vəfa Bayramova

Açar sözlər: təlim prosesi, mənəvi tərbiyə, mənəvi tərbiyənin təşkili, mənəvi keyfiyyətlər, kiçik yaşlı məktəblilər

Gülnar Bəhram qızı Məmmədova, Vəfa İlqar qızı Bayramova

TƏLİM PROSESİNDƏ KİÇİKYAŞLI MƏKTƏBLİLƏRİN MƏNƏVİ TƏRBİYƏSİNİN TƏŞKİLİ TƏCRÜBƏSİNDƏN

Xülasə. Şagirdlər təhsil ocağında təkcə biliklər qazanmır, eyni zamanda tərbiyə alırlar. Deməli, ümumtəhsil məktəbinin başlıca vəzifəsi həm də məktəblilərin tərbiyəsi, o cümlədən mənəvi tərbiyəsi üzrə iş aparmasıdır. İbtidai siniflərdə tədris olunan fənlərin demək olar ki, hər birinin şagirdlərdə mənəvi keyfiyyətləri formalaşdırmaq və inkişaf etdirmək baxımından zəngin imkanları vardır. Məqalədə təlim prosesində kiçikyaşlı məktəblilərin mənəvi tərbiyəsinin təşkili məsələlərindən danışılır. Azərbaycan dili və Həyat bilgisi fənlərinin materialları əsas götürülür.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI