Adilə Xəlilova

Açar sözlər: innovbasiya prosesləri, innovasiya fəaliyyəti, yenilik, innovativ texnologiyalar, ibtidai məktəb, texniki yenilik, təhsil innovasiyaları

Adilə Rasim qızı Xəlilova

İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ İNNOVATİV FƏALİYYƏTİN MƏZMUNU VƏ STRUKTURU

Xülasə. Məqalədə ibtidai sinif müəlliminin innovativ fəaliyyətinin əsas məqamları açıqlanır. İbtidai məktəbdə yeniliklər kiçik yaşlı məktəblilərin tərbiyə və təhsilinin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə yönəlib. Təşəkkülün müxtəlif dövrlərində bu yeniliklər müxtəlif məqsəd, vəzifə, məzmun və təzahürlərə malikdir.

Müasir dövrdə müəllimlərin fəaliyyətinə yeni tələblər irəli sürülür. Bunlar arasında ən əsası innovativ metod və texnologiyalardan məcburi istifadədir. Müəllimlər ibtidai siniflərdə innovativ pedaqoji ideyaların həyata keçirilməsinin səmərəli yollarını seçməklə üzləşirlər. Müəllim daha məlumat mənbəyi deyil: şagirdlər bilikləri müstəqil şəkildə əldə edir və təcrübədə sınaqdan keçirirlər.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI