Aynur Mahmudova
Açar sözlər: qarşılıqlı münasibətlər, şəxsiyyət,
qabiliyyət, məntiqi təfəkkür, əməkdaşlıq, təlim marağı, öyrədən və öyrənən.
Aynur Yaqub qızı Mahmudova
TƏLİM FƏALİYYƏTİNDƏ
MÜƏLLİM-ŞAGİRD QARŞILIQLI MÜNASİBƏTLƏRİ
Xülasə. Məqalədə təlim fəaliyyətində müəllim-şagird
qarşılıqlı münasibətlərinin həlledici məqamları barədə danışılır. Müəllim və
şagird arasındakı səmərəli münasibət, təhsil və tərbiyə prosesində uğur
qazanmağa yardım edir. Pedaqoqa qarşı pozitiv münasibət təlimə marağı, şagirdlərin
biliklərə yiyələnmə istəyini artırır. Bu zaman müəllim nəyin korreksiyaya
ehtiyacı olduğunu, mənimsənildiyini və özünün nəyə əsaslanacağını müəyyənləşdirə
bilir. Bu mənimsəmə prosesləri öz-özünə baş vermir. Formalaşan şagird şəxsiyyəti
müəllimin onu dəstəkləməsi nəticəsində digər insanların nəzər nöqtəsini,
davranış və əməllərini nəzərə almağın vacibliyinə nəzər yetirir. Məqalədə eyni
zamanda müəllim və uşaq arasındakı qarşılıqlı münasibətlər sisteminə nüfuz edən
əsas komponentin hər bir şagirdin şəxsiyyətinə hörmətdən ibarət olduğu məsələləri
barədə fikir açıqlanır.