Sədaqət Əliyeva

Açar sözlər: informasiya-kommunikasiya texnologiyaları, tərbiyəçi-müəllim, uşaq bağçası, inteqrasiya

Sədaqət Ağarəhim qızı Əliyeva

GƏLƏCƏK TƏRBİYƏÇİ-MÜƏLLİMLƏRİN PEŞƏKARLIĞININ ARTIRILMASINDA İNFORMASİYA-KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏNİN İMKAN VƏ YOLLARI

Xülasə. İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları (İKT) son illərdə məktəbəqədər təhsilə getdikcə daha çox inteqrasiya olunur. Bu məqalədə universitet tələbələrinin uşaq bağçasında fəaliyyətə hazırlanmasında İKT- dan istifadənin əhəmiyyəti, həmçinin İKT-nın uğurlu inteqrasiyası üçün problemlər və strategiyalardan bəhs edilir.

Eyni zamanda məqalədə gələcək tərbiyəçi-müəllimlərin uşaq bağçalarında daha uğurlu işləməsinə kömək etmək üçün İKT-dan peşəkarcasına istifadənin yollarını araşdırır. Məqalədə məktəbəqədər təhsildə İKT-dan istifadənin üstünlükləri və çətinlikləri, İKT-nin məktəbəqədər təhsil kurikuluma inteqrasiyası təhlil edilir.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI