Gülnarə Əlixanova
Açar
sözlər: təhsil, təxəyyül,
konsepsiya, təfəkkür, intellekt, inkişafı texnologiyası,
fundamental
Gülnarə
Həmzəbəyovna Əlixanova
TƏHSİL KONSEPSİYASINDA TƏXƏYYÜL İNKİŞAFI
MƏRHƏLƏSİ
Xülasə.
Təxəyyül
ali psixi funksiyalardan biri kimi diqqəti cəlb edir. İnsan təlim və əmək fəaliyyətində
təkcə öz yaddaşına əsaslanmır. O, öz fəaliyyətinə yaradıcı şəkildə yanaşır,
yaddaşında olan təsəvvürləri dəyişdi- rir, yeni qaydada birləşdirir, yeni surətlər
yaradır və fəaliyyət göstərir. Yeninin yaradılması ilk əvvəl ideal şəkil- də,
fikirdə həyata keçirilir və sonra maddi, əməli şəkildə reallaşdırılır. İnsanın
öz təsəvvürlərinin ideal şəkildə fikirdə birləşdirilməsi, dəyişdirilməsi və bu əsasda
yeni surətlərin yaradılması təxəyyül prosesidir.
Təxəyyülün
köməyi ilə insan nəyi isə yaradır, özünün fəaliyyətini planlaşdırır və onu idarə
edir. De- mək olar ki, bəşəriyyətin yaratdığı maddi və mənəvi dəyərlər insan təxəyyülünün
məhsuludur. Təxəyyül insanı hal-hazırdakı vəziyyətdən kənara çıxarır, ona
keçmişi daha əyani şəkildə görməyə kömək edir, onu gələcəyə aparır. İnsan öz təxəyyül
fəaliyyətinin vasitəsilə ayrı-ayrı orqanlarının fəaliyyətinə təsir edə bilir.
Bundan autotreninq təcrübələrində, psixoterapiyada təxəyyül obrazlarının
yaradılmasında geniş istifadə olunur.