Nigar Paşayeva
Açar sözlər: görmə məhdudiyyəti,
prinsiplər, əməkdaşlıq, təlimin təşkili
Nigar Adil qızı Paşayeva
GÖRMƏ MƏHDUDİYYƏTLİ ŞAGİRDLƏRLƏ İŞİN TƏŞKİLİNDƏ AİLƏ-MƏKTƏB ƏMƏKDAŞLIĞI
Xülasə. Məqalədə görmə məhdudiyyətli şagirdlərlə
işin təşkilində ailə-məktəb əməkdaşlığının əlaqələndirilməsi, əməkdaşlıq
formalarının ümumiləşdirilməsi, görmə məhdudiyyətli uşaqların səciyyəvi
xüsusiyyətlərinin müəyyənləşdirilməsi öz əksini tapmışdır. Eləcə də görmə məhdudiyyətli
şagirdlərdə tam və qismən görmənin əlamətlərini səciyyələndirilmiş, görmə məhdudiyyətli
şagirdlərlə təlim mühitinin təmin olunması prinsipləri ümumiləşdirilmişdir.