Nigar Paşayeva

Açar sözlər: görmə məhdudiyyəti, prinsiplər, əməkdaşlıq, təlimin təşkili

Nigar Adil qızı Paşayeva

GÖRMƏ MƏHDUDİYYƏTLİ ŞAGİRDLƏRLƏ İŞİN TƏŞKİLİNDƏ AİLƏ-MƏKTƏB ƏMƏKDAŞLIĞI

Xülasə. Məqalədə görmə məhdudiyyətli şagirdlərlə işin təşkilində ailə-məktəb əməkdaşlığının əlaqələndirilməsi, əməkdaşlıq formalarının ümumiləşdirilməsi, görmə məhdudiyyətli uşaqların səciyyəvi xüsusiyyətlərinin müəyyənləşdirilməsi öz əksini tapmışdır. Eləcə də görmə məhdudiyyətli şagirdlərdə tam və qismən görmənin əlamətlərini səciyyələndirilmiş, görmə məhdudiyyətli şagirdlərlə təlim mühitinin təmin olunması prinsipləri ümumiləşdirilmişdir.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI