Əsmət İsmayılxanova
Açar sözlər: demokratikləşmə, fərdiləşmə, diferensiallaşdırma,
humanistləşdirmə, inteqrasiya,
interaktivlik, standartlar, milli dəyərlər,
modernləşmə, fasilitator, problem-situasiya
Əsmət İdris qızı İsmayılxanova
İNTERAKTİV VƏ ƏNƏNƏVİ TƏLİM METODLARININ MÜQAYİSƏLİ
TƏHLİLİ
Xülasə. Müəllif bu məqalədə Azərbaycan təhsilinin dünya ölkələri
standartlarının tələbləri səviyyəsinə qaldırılmasının iki istiqamətini
göstərmişdir. İnteraktiv təlim metodlarının mahiyyət və məzmununu səciyyəəndirmiş
və əsas bir neçə cəhətini göstərmişdir. Müəllimin rəhbərliyi altında
şagirdlərin hansı müsbət işlərə imza atdıqlarından bəhs etmişdir, müasir dövrdə
həm inkişaf etmiş xarici ölkələrin təhsilə tətbiq etdikləri interaktiv
metodların, həm də novator müəllimlərin qabaqcıl iş təcrübəsinin öyrənilməsi və
təhsil-tərbiyə sahəsinə tətbiqini mərhələlərlə izah etmişdir. Hətta hər bir
təcrübənin səmərəliliyini, müasirliyini şərtləndirən cəhətlərin müəyyən
edilməsinə, bu cəhətlərin yeniləşdirilməklə tətbiqinə imkan yaradan metodları
qeyd etmişdir. İnteraktiv təlim metodlarının xüsusiyyətlərini qeyd etmiş,
ənənəvi təlimlə interaktiv təlimin oxşar və fərqli cəhətlərinin təhlilini
vermişdir.