Aygün Əzizova
Açar sözlər: problemli təlim,
motivasiya, maraq, şagird, problem əsaslı öyrənmə, bacarıq, vərdiş, ziddiyyət
Aygün Rahil qızı Əzizova
AZƏRBAYCAN DİLİVƏ ƏDƏBİYYATI DƏRSLƏRİNDƏ PROBLEM ƏSASLI TƏLİMİN YARADILMASI VƏ ONUN MAHİYYƏTİ
Xülasə. Tədrisə problemli yanaşma təhsil
prosesinin bütün mərhələlərində məktəblilərin biliklərini mənimsəmə şüurunu və
gücünü artırmaq, uşaqların təfəkkürünü inkişaf etdirmək, ətrafdakı reallığa öz
fəal münasibətini inkişaf etdirmək üçün böyük potensiala malikdir. Problem əsalı
öyrənmə və ya problemin həlli aktı yeni öyrənmə üsulu deyil. Tarix boyu
Problemli Tədris Strategiyasının primitiv nümunələrini görmək mümkündür.
Aristoteldən başlayaraq, Sokrata qədər uzanan bir istifadə yolu diqqətimizi çəkir.
Sokrat ilk çağda bu üsuldan ən səmərəli şəkildə istifadə etmişdir. Problem əsaslı
öyrənmə, problemin həllini gətirdiyi üçün yüksək səviyyəli zehni bacarıqlar tələb
edən öyrənmə nəzəriyyəsidir.